Gear Shift

Bakgrund

Gear Shifts koncept bygger på att skapa så effektiva inköpskanaler som möjligt för sina kunder. Detta ska ge dem bättre kontroll, bättre service, hållbarhet och lönsamhet i sina inköp av arbetskläder, handskar, skor och personligt skydd.

Genom ett nära samarbete med Blåkläder tar de till vara på Blåkläders finansiella och logistiska styrka och kombinerar den med sin egen flexibilitet och närhet till kunderna.

Lösning

Vi tog fram flera olika filmer till Gear shift. En för att bygga varumärket, en annan för att visa hur allt går till samt några korta för SoMe. 

Under inspelningen tog vi även bilder för att ha samma look på bild och film Bilderna används både för hemsida men även SoMe. 

Teamet

Client: Gear Shift

DIR: Daniel Forsbring

Production: Johfors

DOP & Edit: Filip Johansson

Märta Lundin Nexer Group
Madeleine Bergh Produktionsledare på We are More
Oliver Celec GEVAB GROUP
Erik Sondén STROBE
Elon Shtavica SVERIGE EXPRESSEN